Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:17:52+01:00
W takich warunkach mogą w pełni rozwinąć się jedynie rośliny wieloletnie. ... Oprócz wiatru, w procesie rozsiewania nasion istotną rolę odgrywają zwierzęta. Owoce wielu gatunków drzewiastych, w tym jarzębiny są chętnie zjadane przez ptaki. ...
30 2 30
2009-12-15T17:24:36+01:00
Owoc jarzębiny zawiera w sobie zarodniki (nasiona), które rozsiewa, otwierając się i wypuszczając je. Owo jarzębiny jest więc bezpiecznym magazynem do przechowywania nasion, które sa niezwykle ważne do rozmnażania tej rośliny.
24 3 24
2009-12-15T17:24:40+01:00
Owoce jarzębiny zawierają w sobie nasiona. gdy jesienią owoce te spadają na ziemię, nasiona te wnikają w glebę, następnie kiełkują.
16 3 16