Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T17:26:20+01:00
Tutaj to masz rozwiązane
http://odpowiedz.pl/3824/13/kontakt.html
2009-12-15T17:25:41+01:00
Zapłodnienie-Powstaje zyguta-Mejoza-Sporofit-Zarodnia uwalniajaca zarodniki- Zarodnik-splątek-gametofit . jesli o to chodzi to jak tak sie uczylam x33
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:28:13+01:00
Występuje w nim przemiana pokoleń.Zielone części tych roślin gameofity -są pokoleniem płciowym. Na ich szczycie tworzą się organy płciowe:rodnie i plemnie, które produkują gamety żeńskie i męskie.Na skutek zapłodnienia powstaje zygota , z której rozwija się sporofit.