Odpowiedzi

2009-12-15T17:27:46+01:00
1t - 5000zł
16g - ?

1t=1000000g
5000/1000000=0,005
0,005*16=0,08[zł]
Odp.: 0,08zł, czyli 8 gr
2009-12-15T17:28:43+01:00
1t= 1000kg
1kg= 1000g
1000kg= 1000000g


1000000g- 5000 zł
16g- x

x= 0,08zł= 8groszy

Aluminium zużyte na wyprodukowanie jednej takiej puszki kosztuje 8groszy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:28:42+01:00
1t=1000kg=1000000g
5000:1000000=0,005zł
0,005*16=0,08

Kosztuje 0,08 zł