Odpowiedzi

2009-12-15T17:42:36+01:00
Na pierwszym planie widzimy starszego mężczyznę z chłopcem wpatrujących się w latające na niebie bociany. Scena dzieje się na polu, w tle widać brązowe krowy. Kolory są spokojne, stonowane. Moim zdaniem obraz jest ciekawy, aczkolwiek trochę nudny. Pokazana kompozycja barw jest zbyt blada. Dzieło nie wywołuje u mnie żadnych większych emocji.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:45:33+01:00
Obraz Józefa Chełmońskiego pt. "Bociany" bardzo mi się podoba. Głównym powodem jest ciepła kolorystyka. Przeważają barwy zimne, takie jak: niebieski, brązowy, zielony, jednak są one dobrane w odpowiedniej tonacji. Tworzą one zwięzłą, bogatą kompozycję.
1 5 1