Odpowiedzi

2009-12-15T17:28:59+01:00
No żeby podejmować własne decyzje
zarabiać i utrzymać dom
mieć własną rodzinę z której wyrośnie następne pokolenie
Należy dorosnąć aby zacząć rozumieć sprawy które dzieciom są niezrozumiałe
bycie dzieckiem jest zabawa
chyba pomogłam :D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:39:42+01:00
Każdy człowiek dopókinie zasmakuje życia dorosłego człowiek apragnie byc już osiągnąć pełnie praw.Jednak wiele dorosłych ludzi zastrzega sobie takie zdanie jako nieprawdę i wraca do najmilszych wspomnień właśnie z okresu dziciństwa. Jednak uważam, że nawet jeśli życie dorosłe jest o wiele bardziej skomplikowane każdy z nas powienien dorosnąć .wymaga od nas tego społeczeństwo i rozwój cywilizacyjny. Każdy człowiek dorasta do tego, by podejmowac mądre, odpowiedzialne decyzje i brać odpowiedzialność za ich skutki, jednak kady człowiek osiąga ten stan w innym czasie.