Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:31:13+01:00
Rozwiązywać:
-dobrze,
-szybko,
-poprawnie,
podróżować:
-daleko,
-szybko,
-przyjemnie,
zastanawiać się:
-długo
-intensywnie,
-krótko,
ćwiczyć:
-długo
-regularnie
-wytrwale

Licze na najlepsze!
pozdro :)
9 3 9
2009-12-15T17:34:45+01:00
Rozwiązywać- (jak?) ładnie, (gdzie?) w szkole, (kiedy?) dzisiaj
Podróżować- (jak?) przyjemnie, (gdzie?) dookoła świata, (gdzie?) daleko
Zastanawiać się- (jak?) długo, (kiedy?) teraz, (jak?) mądrze
Ćwiczyć- (jak?) przyjemnie, (jak?) regularnie, (kiedy?) codziennie

..nie wiem czy będzie dobrze ;)
5 5 5
2009-12-15T17:37:31+01:00
Rozwiązywać:dobrze,szybko,źle
podróżować:szybko,wesoło,w pośpiechu
zastanawiać się:długo,krótko,mądrze
ćwiczyć:intensywnie,dokładnie,starannie
5 4 5