Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:33:26+01:00
1. od nieskończoności do 5 w p.n.e
2. od 5 w. Przed naszą era do 5 w. naszej ery
3. od 5 w naszej ery do 15 w. naszej ery
4. od 15 wieku naszej ery do 16 wieku naszej ery
4 3 4
2009-12-15T17:36:07+01:00
1. 2 800 000 r. pne. - 10 000 r pne.
2. XX w. pne. - 1p. V w. ne.
3. 2p. V w. ne. - 1p. XV w. ne.
4. 2p. XV w. ne - końca XVI w. ne.
4 4 4