Odpowiedzi

2009-12-15T17:31:07+01:00
Ja tak miałam i dostałam 5
Patriotyzm w czasie wojen, niepokojów w kraju przejawia się bardzo silnie, jest niekiedy wręcz sprawą najważniejszą w życiu człowieka. Patriotyzm dla osób których ojczyzna jest zagrożona jest wartością nadrzędną, której obrona jest sprawą życia i śmierci natomiast w czasie pokoju jest się bardziej obojętnym na losy kraju, nie przykłada się tak wielkiej wagi do świąt narodowych, symboli państwowych itp.
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:31:36+01:00
Być patriotą w czasie pokoju, według mnie, oznacza branie udział w świętach narodowych jak np. święto niepodległości, i dbanie o dobro państwa.
W czasie wojny to walka za swój kraj, i dbanie o to by kultura,nauka i sztuka jego kraju nie zanikła.

Nie wiem czy chciałaś tak, czy w formie jakiegoś wypracowania. gdyby to miało być coś wiekszego daj znać na PW, chyba że to wystarczy
8 4 8