Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T20:31:26+02:00
"Pieśń o Rolandzie"
"Katyń. Post mortem"
"Żydowska wojna"
"Dżuma"
"Komu bije dzwon"
2009-09-09T20:32:35+02:00
'Pieśń o Rolandzie'
'Dżuma'
'Rozmowa Mistrza Polikarpa ze Śmiercią'
'Treny' Kochanowskiego
'Ballady' Mickiewicza :)
2009-09-09T20:38:51+02:00
"Oskar i Pani Róża"
"Motyl i Skafander"
"Śmiertelni nieśmiertelni"
"Tam gdzie spadają anioły"
"Niebo dla akrobaty"