Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T20:33:26+02:00
√25 = 5
√24≈ 4,9

Jeśli chciałbyś wyliczyć to w miarę dokładnie musiałbyś użyć rózniczki
2009-09-09T20:34:18+02:00
24=2*2*6, więc V(24) = 2*V(6).
V(6) to w przybliżeniu 2,45 (bo 2,4*2,4=5,76 i 2,5*2,5=6,25), więc ostatecznie V(24) to w przybliżeniu 4,9.
(Można też skorzystać z kalkulatora, otrzymamy wtedy V(24) =ok. 4,898979)
2009-09-09T23:00:38+02:00
Nalezy wykorzystac zwiazki miarowe w trojkacie
prostokatnym
h²=xy gdzie x i y odcinki na przeciw prostokatnej

Patrz załącznik

PS

Napisz czy w szkole rozwiazanie uznano za dobre