Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:44:55+01:00
2,5h=150 sekund.
150÷50=3
3×100m=300m
odp:Jacek gdyby szedł przez 2,5h pokonałby 300m.

2km=2000m
2000m÷100m=20
20×50=1000 sekund czyli 16h i 40 sekund

odp:Jacek 2 km przejdzie w 16h i 40 s.
2009-12-15T17:45:01+01:00
100m = 50 s /÷ 5
20 m = 10s / ÷ 10
2m = 1s
1m = ½ s

2,5h = 150 min = 9000 s
9000s × 2m = 18 000 m = 18km - tylko pokonał by w czasie 2.5h

2km = 2000 m
2000 m × ½ s = 1000 s = 16 min 40 s - tyle potrzebuje na przejscie 2km
2009-12-15T17:47:15+01:00
2.5h=9000s
100m-50s
x -9000s
50x=900000/:50
x=18000m

100m-50s
2000m-x
100x=100000/:100
x=1000s