Przetłumacz z języka angielskiego na język polski :

a) act
b) cook
c) dance
d) draw
e) paint
f) play a musical instrument
g) play chess
i) play computer games
j) use a computer
h) write stories
l) sing
m) speak French
n) take photos
o) be into fashion
p) watch films
r) make pottery
s) read

3

Odpowiedzi

  • Evel
  • Początkujący
2009-12-15T17:43:29+01:00
A) akt
b) gotować
c) tańczyć
d) rysować
e) malować
f) grać na instrumencie muzycznym
g) grać w szachy
i) grać w gry komputerowe
j) używać komputera
h) pisać story, opowieść
l) śpiewać
m) mówić po francusku
n) robić zdjęcia
o) interesować się modą [ być modnym ]
p) oglądać filmy
r) sprawiać ... ?
s) czytać
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:44:38+01:00
A) act - czyn/uczynek
b) cook - gotować
c) dance - tańczyć
d) draw - ciągnąć
e) paint - malować
f) play a musical instrument - grać na instrumeńcie
g) play chess - grać w szachy
i) play computer games - grać w gry komputerowe
j) use a computer - używać komputera
h) write stories - pisać historie
l) sing - śpiewać
m) speak French - mówić po francusku
n) take photos - robić zdjęcia
o) be into fashion - być modelowanym
p) watch films - oglądać film
r) make pottery - garncarstwo
s) read - czytać
1 5 1
2009-12-15T18:02:28+01:00
A) Czyn (działać)
b) Gotować (kucharz)
c) Taniec (tańczyć)
d) Pociągają (przyciągać)
e) Malować (barwa)
f) grać muzykę na instrumentach
g) grać w szachy
i) grać w gry komputerowe
j) używać komputer
h) Piszą relacje
l) śpiewać
m) mówią w języku francuskim
n) Biorą (przedsiębrać) fotografie
o) Jest do mody
p) Obserwują filmy
r) wyrabiają potery
s) czytać