Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T09:12:27+01:00
1.Jak uniknąć dzielenia akapitów?
Aby pisać tekst w tym samym akapicie zamiast wstawiania ENTERA wstawiamy tzw. ręczny podział wiersza wciskając kombinację klawiszy SHIFT + ENTER

2.Wymień zalety edytora tekstu.
-Praca nie tylko nad treścia ale nad formą (czcionka, kolor, pogrubienie, pochylenie itp.)
-wstawianie różnych obiektów: tabele, ilustracje, dźwięki, cliparty, wzory , wykresy, hiperłącza
-przenoszenie różnych fragmentów tym samym lub do innego dokumentu
-posiada słownik ortograficzny
-automatyzacja czynności np. wyszukiwanie, zamiana słów
-zapis dokumentu itp.

3.Podaj różnicę pomiędzy redagowaniem, a formatowaniem tekstu?
Redagowanie to opracowanie tekstu poprzez nanoszenie poprawek stylistycznych, gramatycznych oraz przygotowanie tekstu do publikacji
Formatowanie tekstu to:
-nadawanie tekstowi atrybutów tekstu (pogrubienie, pochylenie, podkreślenie itp.)
-ustawianie wcięć, odstępów między wierszami i akapitami
-wyrównywanie tekstu (do lewej, do prawej, wyśrodkuj, wyjustuj)
-ustalanie parametrów czcionek (rozmiar, kolor, rodzaj0 i innych parametrów
1 5 1
2009-12-16T12:13:55+01:00
1.
Aby pisać tekst w tym samym akapicie zamiast wstawiania ENTERA wstawiamy tzw. ręczny podział wiersza wciskając kombinację klawiszy SHIFT + ENTER

2.
-wstawianie różnych obiektów: tabele, ilustracje, dźwięki, cliparty, wzory , wykresy, hiperłącza
-Praca nie tylko nad treścia ale nad formą (czcionka, kolor, pogrubienie, pochylenie itp.)
-przenoszenie różnych fragmentów tym samym lub do innego dokumentu
-automatyzacja czynności np. wyszukiwanie, zamiana słów
-posiada słownik ortograficzny
-zapis dokumentu itp.

3.
Redagowanie to opracowanie tekstu poprzez nanoszenie poprawek stylistycznych, gramatycznych oraz przygotowanie tekstu do publikacji
Formatowanie tekstu to:
-nadawanie tekstowi atrybutów tekstu (pogrubienie, pochylenie, podkreślenie itp.)
-ustalanie parametrów czcionek (rozmiar, kolor, rodzaj0 i innych parametrów
-ustawianie wcięć, odstępów między wierszami i akapitami
-wyrównywanie tekstu (do lewej, do prawej, wyśrodkuj, wyjustuj)