Błagam pomocy jutro mam to dać pani a tego nie kumam. Zad.1 Która z podanych mas jest największa a.7220g b.721dag c.7,25kg d.0,0072t. Zad.2 Słoik z miodem waży 1,8 kg. Masa słoika stanowi jedna dziewiąta tej wagi.Ile waży miód w tym słoiku. Zad.3 Odległość miedzy dwoma miejscami wynosi 30 km, a na mapie 6 cm.Jaka jest skala
Z góry wielkie dzieki

3

Odpowiedzi

2009-12-15T17:45:05+01:00
2009-12-15T17:48:29+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:56:04+01:00
Zad. 1
a) 7220g= 7,22 kg
b) 721 dag= 7,21 kg
c)7,25 kg
d) 0,0072t= 7,2 kg
KOLEJNOŚĆ:
d, b, a, c

zad. 2
1.8-1
x -8/9

x= 8/9 * 18/10 = 1.6 kg

zad3
30 km= 3000000 cm
3000000cm:6cm=500000
1:500000
mam nadzieje, że pomogłam ;)
1 5 1