Odpowiedzi

2009-12-15T17:44:30+01:00
Podczas zbliżającego się adwentu zamierzam spędzac więcej czasu z rodziną i przyjaciółmi,postaram się pomóc wszystkim potrzebującym,aby każdy mógł w gronie przyjaciół spędzic nadchodzące Święta Bożego Narodzenia.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:45:43+01:00
*Nie jeść słodyczy
*Nie oglądać telewizji / lub ograniczyć oglądanie
*Ograniczyć lub nie korzystać z komputera (chyba że już musimy bo jakaś praca domowa)
*ćwiczyć regularnie (sport jakiś)
*modlić się codziennie za rodziców (lub po prostu się modlić)
*Codziennie poświęcić czas na naukę
*Częściej pomagać rodzicom
*kupić kalendarz adwentowy i jeść jedną czekoladkę dziennie
*Codzienne czytanie Pisma Świętego czy codzienna Eucharystia w której w pełni uczestniczę
3 5 3
2009-12-15T18:23:49+01:00
Np. że postanowisz się lepiej uczyć , albo że jeśli palisz to już nie będziesz palić papierosów,postanawiasz np. że zaczniesz oszczędzać wicej pieniędzy z kieszonkowych.
3 3 3