Odpowiedzi

2009-12-15T17:47:11+01:00
Was machst du in Mathe und in Polnisch?= Co robisz na matematyce i na jezyku poskim?

odp.Ich zähle in Mathe und in Polnisch lerne ich meine Sprache.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:46:37+01:00
Co robisz w matematyce i języku polskim?

In Mathematik führen verschiedene Berechnungen und der polnischen Grammatik, Teile der Rede, usw. lernen

Na matematyce wykonuje różne obliczenia ,a na polskim uczę się gramatyki,części mowy i itp.
1 5 1