Odpowiedzi

2009-12-15T17:45:34+01:00
Bartek - x
tata Bartka - y
x+y= 45
y = x+25
x + x + 25 = 45
y = x+25
2x=45-25
y=x+25
x=10
y=35
Bartek ma 10 lat, a jego tata 35.
Z zeszytu to ci napisałam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:45:59+01:00
Bartek-x
tata-y
x+y=45
y=x+45
2x=45-25
y=x+25
x=10
y=35

Bartek ma 10 lat a tata ma 35 lat
2009-12-15T17:45:27+01:00
X -wiek bartka
25 - wiek taty podczas narodzin bartka
x + 25 - wiek taty

x + x + 25 = 45 /-25
2x = 20 / ÷2
x = 10
10 + 25 = 35

odp: Bartek ma 10 lat a jego tata ma 35 lat