Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:57:16+01:00
X- dziewczęta
y-chłopcy

x+y=150
1/3x+2/7y=46

x=150-y
1/3(150-y)+2/7y=46

x=150-y
50-1/3y+2/7y=46

x=150-y
-1/3y+2/7y=46-50

x=150-y
-7/21y+6/21y=-4

x=150-y
-1/21y=-4 /*(-1)

x=150-y
1/21y=4

x=150-y
y=84

x=150-84
y=84

x=66
y=84

66 dziewcząt i 84 chłopców pisało ten test
2009-12-15T18:01:43+01:00
Razem - 150
y- chłopcy
x - dziewczyny

x + y = 150 / x -1/3
1/3x + 3/7y = 46

-1/3x - 1/3 y = -50
1/3x + 3/7y = 46

2/21y = -4
y = 42

150 - 42 = 108