Hej mam zadanie z Francuskiego potrszebne na jutro ! Prosze rozwiążcie ! :D


Oto ireść:
Opowiedz na pytanie :

1.Qu'est-ce que tu aimes?
2.Qu'est ce que tu adores?
3.Qu'est-ce que tu n'aime pas?
4.Qu'est-ce que ditestus?

Prosze o szybką odpoiwedz ! :D;p

Z góry dzikei za pomoc ! :******

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:35:40+01:00
1.kto jest twoim przyjacielem?kim sa twoi przyjaciele?
2.kogo ty uwielbiasz?
3.kogo(ty)nie lubisz?
4. a tam nie miało byś detestes? jeśli miało bys to -kogo (ty)nienawidzisz?
2009-12-15T21:57:04+01:00
1.J'aime appeler....(Imię)
2.Je adores promenad.
3.Je n'aime danser pas.