Odpowiedzi

  • kkka
  • Początkujący
2009-12-15T18:00:46+01:00
2x-y=4
y+x=-1

2x-4=y
y+x=-1

2x-4=y
2x-4+x=-1

2x-4=y
3x=3 /:3

2x-4=y
x=1

2-4=y
x=1

y= -2
x= 1
2009-12-15T18:02:30+01:00
2x - y = 4
y + x = -1
<metoda przeciwnych wspolczynnikow bedzie szybciej i latwiej>

3x = 3/:3
x=1

x=1
y + 1 = -1

x=1
y=-2
odpowiedz D

:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:06:28+01:00
2x-y=4
y+x=-1

2x-y=4
y=-1-x

2x-(-1-x)=4
y=-1-x

3x=3
y=-1-x

x=1
y=-2

Odpowiedź d