Potrzebuje jakich fajny sposob na zrobienie sciagi. ;]
ale duzo materialuu juz ;(
jutro mam spr. a nic nie umiem. bo bylam chora. ;(((
a moze ktos zna pytania z spr "Historia podrecznik dla gimnazjum 1"
Malkowski ,Rześniowski.
rozdzial z ktorego bedzie spr. :) czesc III
strarozytna grecja

2

Odpowiedzi

2009-12-15T18:02:51+01:00
W długopisie ;D
postaw butelkę na ławce a pod etykietką ściągę
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:03:57+01:00
Polecam wydrukowac na czcionce 3 lub 4 ;P z reguly spr. ze starozytnosci tyczy się biofrafii waznych postaci np. Juliusza, Marka, Oktawiana, Aleksandra itp. czesto pojawia sie takze uszeregowanie wydarzen w kolejnosci(do tego przyda sie sciaga z dat) oraz są tez mapki ktore po prostu trzeba umiec czytac.