Odpowiedzi

2009-12-15T18:13:19+01:00
6km + 9km = 15km ----- cała przebyta droga
czas 2 godziny
15 : 2 = 7,5km/h średnia prędkość
25km - 15km = 10km -------- ile im jeszcze zostało
10 : 7,5 = 1 godzina i 20 minut
20 1 20
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:20:10+01:00
Dane:
s=6km+9km=15km=1500m ; t=3h
v=s/t=15km/3h=5km/h -prędkość
t=s/v=25km/5km/h=5h
odp; średnia wartość prędkości jest równa 5km/h, tą drogę muszą pokonywać w czasie 5h.
9 4 9