Przetłumaczcie ten krutki tekst na Polski tylko dokładnie kto pierwszy ten najlepszy ……...oczywiście dobrze ??????????/



Meerkats
My favourite animals are meerkats.They live In southern
Africa in the Kalahari Desert.
Meerkats are brown with grey stripes and black ears .
They’re quite small-about the same size as a rabbit.
They’ve got a long body and a long tail,but short legs.
They can stand on two legs.
They live in groups . There are between five and thirty meerkats in a group.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:11:05+01:00
Surykatki
Moimi ulubionymi zwierzętami są surykatki. Mieszkają w południowej
Afryce w Kalahari.
Surykatki są brązowe z szarymi paskami i mają czarne uszy.
Są one bardzo małe, o tej samej wielkości co królik.
Mają wydłużone ciało i długi ogon, ale krótkie nogi.
Mogą stać na dwóch nogach.
Żyją w grupach.Jest ich około 35 w grupie.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T18:18:00+01:00
Surykatki moje ulubione zwierzęta są surykatki.They na żywo w południowej Afryce w pustyni Kalahari. Surykatki są brązowe z szarymi pasami i czarnymi uszami. Są one całkiem małe, taka sama wielkość jako królik. Oni mają długie ciało i długi ogon, ale krótkie nogi. Oni mogą nadeptywać na dwie nogi. Oni żyją grupami. Jest ich ok. 35
2009-12-15T18:21:40+01:00
Surykatki

Moimi ulubionymi zwierzętami są są surykatki. Żyją w Ameryce Południowej na pustyni Kalahari. Surykatki są brązowe z szarymi paskami i mają czarne uszy.
One są bardzo małe - takiej samej wielkości jak królik. Mają długie ciało i długie ogon, ale krótkie nogi. Potrafią (lub mogą ) stawać na dwóch nogach.
Żyją w grupach. Są między 5 a 35 surykatkami w grupie.

Mam nadzieję, że pomogłam ;D