Odpowiedzi

2009-12-15T18:23:49+01:00
E=8cm
f=0,75×8=6cm---dł. 2 przekątnej
h=6+8+2=16cm---- wysokość graniastosłupa
V=Pp×h=e×f/2×h
V=8×6/2×16=384cm³
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:23:58+01:00
8cm * 0,75 = 6cm - długość 2 przekątnej
(8cm + 6cm) + 2cm = 16cm - długość wysokości
Pp = ½ * 8cm * 6cm = 24cm²
24cm² * 16cm = 384cm³

Odp: Objętość graniastosłupa wynosi 384cm³
1 5 1
2009-12-15T18:57:37+01:00
D₁= 8cm
d₂= 75%×8= 0,75×8= 6

Suma -8+6= 14
Wysokość H -14+2= 16
Objętość V -Pp×H
V= ½(d₁×d₂)
V= ½(8×6)×14= 24×16=384cm³