Odpowiedzi

2009-12-15T18:09:39+01:00
6 zadanie podpunkt a to będzie 1/2*6*3=9cm2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:16:45+01:00
Zadanie 1
a) P= e x f / 2
P= 6 x 2 / 2 = 6

b) P= a x h
P= 4 x 3= 12

c) P= 4 x 7 / 2= 28/2 = 14

zadanie 2
P= (a+b) h / 2

a) P= (2+8) x 3 / 2= 10 x 3 / 2 = 30/2 = 15

b) P= (3+4) 2 /2 = 7

c) P= (4+8) x 4 / 2 = 24
2009-12-15T18:17:59+01:00
Zad6
a)
3*6 18
---- = ----- = 9
2 2

b)
5*8 = 40

c)
(2+2)*7 4 * 7
--------- = ------- =14
2 2

12
a)
(2+2+4+2)*3/2 = 10 / 2 = 5

b)
(3+4)*2/2 = 3+4 = 7

to może być źle bo wysokości nie widziałem zbyt dobrze
c)
(3+4+1+4)*3/2 = 12*3/2 = 36/2 = 18