Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T21:57:09+02:00
Objawienie to nakazuje Mojzeszowi uwolnic swoj lud z niweoli egipskiej.Mojzesz chce poznac imie Boga ktory do niego przemawia a tym samym jego moc siłe tożsamość Bóg objawiając swe imie Mojzeszowi podał mu równocześnie znaczenie tego imienia choć z drugiej strony uwazam że może chodzi tu o to że Bóg zabronił w pewnym sensie ludziom uzywać jego imienia Jahwe
21 4 21
2009-09-09T22:34:06+02:00
Jestem, który jestem oznacza po żydowsku JHWE czyli JAHWE
16 4 16