Odpowiedzi

2009-12-15T18:15:16+01:00
He he dobre;D

Moim zdaniem jajko bo tylko z jajka mogło sie wykluc piskle ktore w przyszlosci zostanie kurą:P:P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:16:25+01:00
Moim zdaniem pierwsza była kura ponieważ Bóg stworzył dwie kury (tak jak i inne zwierzęta ) , a one się rozmnożyły i w ten sposób powstało jajko.

PS. Niezłe jest to zadanie :D ciekawe jakie będziesz mieć puźniej odp na lekcji weź mi pare wyślij :D