1-odwiedziny duchuw -a)marley oszczega go przed wizytą innych duchuw przygotowuje go b)duch mieniony swiat borzego narodzenia c)zabiera go okres dziecinstwa i młodoscia pokazuje mu rozstanie z żoną d)...i tak dalej zrubcie wszystkie punkty jak sie da bo pani mi kazał a dokonczyc zdanie (to jest z ksiązki pt. opowiesc wigilijna karola dickensa prosze pomuzcie bo ma na jutro do szkoły pris

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:38:49+01:00
D) duch pokazuje scoorgowi jego przyszłości-śmierć której nikt nie zauważy
e)Przerażony obiecuje poprawe
2. Gwałtowna i szczęśliwa przemiana Ebenezera Scrogea
f)pomaga rodzinie małego chłopca Tima
g)Ebenezer podwyższa pensję pracownikowi
h)miły i uśmiechnięty Scrooge który pomaga wszystkim
i)odwiedza swoją rodzinę która go życzliwie przyjmuje

Myślę że tyle wystarczy było by mi miło jakbyś dał naj;*Pozdrawiam:)
2 5 2
2009-12-15T18:44:32+01:00
1.Przedstawienie postaci Scrooge'a
2.Zakończenie pracy w przedświąteczny dzień w kantorze Scrooge'a
3.Opryskliwe potraktowanie siostrzeńca
4.Odmowa wsparcia funduszu na zakup żywności dla biednych
5.Samotny powrót do domu
6.Tajemnicze zjawiska
7.Pojawienie się ducha Marley'a
8.Pokutujące widma skąpców
9.Zapowiedź pojawienia się kolejnych zjaw
10.Odwiedziny Ducha Dawnych Świąt Bożego Narodzenia
11.Magiczna podróż do dawnej kancelarii pana Fezzwiga
12.Wspomnienie porzuconej dziewczyny
13.Obraz utraconego szczęścia
14.Spotkanie z Duchem Tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia
15.Wieczerza u Cratchittów
16.Wigilia marynarzy i latarników
17.Wesoły wieczór w mieszkaniu Freda i jego żony
18.Mroczne widmo i obraz przyszłości
19.Przerażająca wizja samotnej śmierci
20.Żałoba u Cratchittów
21.Postanowienie poprawy
22.Radosne przebudzenie w świąteczny dzień
23.Pomysł na prezent dla rodziny Boba
24.Z wizytą u Freda
25.Podwyżka pensji kancelisty
26.Nowe,szczęśliwe życie Scrooge'a
2 3 2