Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:17:49+01:00
Romeo i Julia są nazywanie tragicznymi kochankami ponieważ:
-ich ojcowie nie akceptowali ich miłości
-miłość doprowadziła ich do śmierci
-rodzice chcieli za wszelką cenę rozdzielić kochanków
1 5 1
2009-12-15T18:18:52+01:00
Ich miłość była tak ''wielka'' ,że przezwyciężyła wszytsko i doprowadziła ich do śmierci.
Przeszkoda dla ich miłości nie było nic. Mimo kłótni kłótni rodziców ich miłość nie ustała.
1 5 1
2009-12-15T18:20:11+01:00
Ponieważ umarli ze względu na swoją miłość. Poświęcili się całkowicie swoim uczuciom. Dlatego nazywani są tragicznymi kochankami, ponieważ ich śmierć była tragedią, a kochankami bo to przez miłość.
1 5 1