Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:27:57+01:00
Droga Aniu!
Witam Cię bardzo serdecznie.Piszę do Ciebie bo bardzo zainteresował mnie Twój los. Sama byłam w podobnej sytuacji.
Tak bardzo chciałabym z Tobą porozmawiać w cztery oczy, a nie przez listy. Myślę, że miałybyśmy dużo wspólnych tematów.Sama pofarbowałam sobie kiedyś włosy miałam za to straszne wyzywanie w domu :)
W ogóle fajnie byłoby się z Tobą zaprzyjaźnić poznałabyś moje koleżanki a ja poznałabym Twoje. Urządzałybyśmy sobie wyprawy do różnych ciekawych miejsc.
Napisz co Ciekawego u Ciebie i co sądzisz o naszej przyjaźni.
Pozdrawiam i całuję
Domcia
30 4 30
  • Sofi
  • Początkujący
2009-12-15T18:41:57+01:00
Cześć Aniu.
Twoje przygody i życiowe dylematy mnie bardzo zaciekawiły.
Przekonałam się że jesteś dziewczyną pełną swobodnego ducha, ale w tym współczucia.
Wszystkim pomagałaś, dawałaś przykład jak żyć.
Nigdy nie pokazywałaś swoich łez. Potrafiłaś się cieszyć życiem. To mi się w Tobie najbardziej podobało. Chciałabym mieć taką przyjaciółkę., czy chciałabyś nią zostać? Było by mi bardzo miło, łatwiej by mi się szło przez świat. Jesteś bardzo wesołą osóbko, do zobaczenia na Zielonym Wzgórzu!
6 3 6