Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:32:35+01:00
Ciepłe : Zatokowy (od Ameryki N do Europy N), Alaski (od USA do Kanady i na zachód), Pólnocnopacyficzny(od Japonii na zachód), Wschodnioaustralijski(zachodnia czesc Australii na południe), Gwinejski(wzdłuż zachodniego brzegu Afryki na południe)

Zimne: Dryf wiatrów zachodnich(na wschod, miedzy antarktyda, a : ameryka s, afryka, australią), Antarktyczny okolobiegunowy(na zachod wzdlug antarktydy), Kanaryjski(zachodnia Afryka na południe), Labradorski(wschodnia czesc Kanady), Somalijski letni(wschod Afryki w kierunku Indii)
6 4 6
2009-12-15T18:32:40+01:00
Prądy ciepłe:
- Gofsztrom [północno-wschodni] (Ocean Atlantycki)
- Północnopacyficzny [wschód] (Pacyfik)
- Brazylijski [południe] (Atlantycki)
- Południoworównikowy [zachód] (Spokojny)
- Północnorównikowy [zachód] (Atlantycki)

prądy zimne:
- Arktyczny Okołobiegunowy [zachód] (Południowy)
- Peruwiański [północny-zachód] (Pacyfik)
- Benguelski [północ i skręca na zachód] (Atlantycki)
- Kanryjski [południe] (Atlantycki)
- Kalifornijski [południe] (Pacyfik)
5 4 5
2009-12-15T18:34:57+01:00
Ciepłe:
-Równikowy prąd wsteczny- płynie na wschód później zawraca
-Prąd gwinejski- na wschód
-Prąd brazylijski- na południe
-Prąd Golfsztorm-Połnocny Wschód
-Prąd monsunowy(tylko lato)-Południowy Wschód

Zimne:
-Prąd kanadyjski-Południowy Zachód
-Prąd perowiański-północ a później Zachód
-Prąd oja siwo- Południe
-Prąd Labradorski- południe
-Prąd Kalifornijski- Południe

xD
3 4 3