Odpowiedzi

2009-12-15T18:28:15+01:00
Raczej tak ponieważ są ludzie którzy maja dla kogo żyć mają jakąś osobę którą bardzo kochają . A są ludzie że nie chce im się żyć bo nie mają dla kogo i po co - zadawają sobie takie pytania . Moim zdaniem warto żyć xDDD
6 2 6
  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T18:29:43+01:00
Dla niektórych życie jest bardzo ważne.Niektórzy chcą się dalej uczyć i nie umierać,inni mają dobrą pracę,jeszcze inni wspaniałe życie,żonę , dzieci.Dla innych życie nic nie znaczy mogą je oddać nawet za błahostkę:za pierścionek,pieniądze. Ludzie nie zdają sobie sprawy z tego,że nic to nie da będziemy mieli pieniądze a nie będziemy żyli.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:39:06+01:00
Dziś wielu ludzi ma depresję .Jest to choroba która odbiera chęć do życia . Bardzo wielu Ludzi popełnia samobójstwa oraz zapija się na śmierć . Wiele ludzi ma nowotwór i różne inne ciężkie choroby których nie da się wyleczyć . Ci ludzie odliczają dni a czasem godziny do swojej śmierci . Życie to nie gra komputerowa w której ma się wiele żyć dlatego ceńmy je ponieważ mamy kochającą nas rodzinę .
5 3 5