Uzupełnij zapis słowny przebiegu reakcji wymiany.
a) tlenek miedzi (II)+..........--........+ tlenek węgla (II)
b) tlenek węgla (II)+........--tlenek wapnia + węgiel
c) .......+.......--chlorek potasu+ glin
d) tlenek żelaza(II)+węgiel--.........+........

2

Odpowiedzi

2009-12-15T18:32:09+01:00
A) tlenek miedzi (II)+węgiel--miedź+ tlenek węgla (II)
b) tlenek węgla (II)+wapń--tlenek wapnia + węgiel
c) chlorek glinu+potas--chlorek potasu+ glin
d) tlenek żelaza(II)+węgiel--tlenek węgla (II)+żelazo
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:32:36+01:00
A) tlenek miedzi (II)+węgiel---->miedź+ tlenek węgla (II)
b) tlenek węgla (II)+wapń------->tlenek wapnia + węgiel
c) chlorek glinu+potas---->chlorek potasu+ glin
d) tlenek żelaza(II)+węgiel---->żelazo+tlenek węgla
1 5 1