Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:34:06+01:00
W zamyśle Doktora prezentacja obu wariatów ma skomplikować idee w które wierzy Kordian-chrześcijańską idee ofiary i moc oraz możliwości jednostki ludzkiej
2009-12-15T18:38:42+01:00
Szatan próbuje uświadomić mu że jego koncepcja na temat ratowania polski kosztem jego życia jest bezsensu ponieważ tak samo jest to szalone jak wizję tych wariatów który uważa że jest krzyżem chrystusa a drugi że podtrzymuje niebo.i że to w niczym nie pomoże. Jak może zniszczyć coś czego nie ma?chce mu wmówić że to tylko jego urojenia... To notatka z lekcji dzisiejszej może Ci się przyda