Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T18:33:45+01:00
Po prostu powtarza co uslyszy w radiuuu teelewizji od innych
tak naprawdę to nikt nie wiem kiedy bd koniec swiata
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:34:36+01:00
To są ich błędne przypuszczenia, tak naprawde tylko Bóg wie kiedy naprawde będzie koniec świata bo to zależy tylko i wyłącznie od niego.
1 5 1
2009-12-15T18:35:23+01:00
Ponieważ wpływ mediów jest bardzo duży. Większość ludzi wierzy we wszystko co usłyszy w tv, radiu lub w to, co przeczyta w gazecie. Żartobliwą odpowiedzią na ten temat jeśli chodzi o Polskę może być też euro 2012,;)