Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:37:42+01:00
Moj dom jest dla mnie miejscem, gdzie czuje sie bezpiecznie. Jest czyms wiecej niz budynek, czuje sie przywiązany do niego. Moge sie w nim zrelaksowac, odpoczac... Lubie w nim przebywac poniewaz panuje w nim dobra atmosfera. Jest dla mnie poniekad sacrum.
2009-12-15T18:38:30+01:00
Mój dom jest dla mnie czymś bardzo ważnym, moją ostoją. Czuje się w nim swobodnie, miło. Zawsze moge do niego wejść i odpocząć po ciężkim dniu nauki. Bardzo lubie w nim być, gdyż daje mi poczucie bezpieczeństwa. Taki właśnie jest mój dom.