Odpowiedzi

2009-12-15T18:39:49+01:00
Tomek sayer byl szalonym chlopcem caly czas cos broil i cotka miala z nim tylko klopoty.
6 3 6
2009-12-15T18:41:30+01:00
Tomek Sawer był przeciętnym chłopcem lecz niusuchanym i leniwym. Miał dobre pomysły lecz nie podobały się jego cioctce. A ma byc wygląd czy charakter?
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:44:16+01:00
Tomek Sawyer Jest sierotą wychowuje go ciotka Polly ma przyrodniego brata Sida Charakterystyka zewnętrzna Niedzielny elegancki wygląd
7 2 7