Romb o polu 24cm kwadratowe ma bok długosci 6cm jaka wysokosc ma ten romb?????
boki równoległoboku o polu 60 cm kwadratowych maja długosc 15cm i 5cm.podaj długosci obu wysokosci tego równoległoboku??????????pomózcie prosze dam naj:)))))

3

Odpowiedzi

2009-12-15T18:40:34+01:00
24cm:6cm=4cm

60cm:15cm=4cm jedna z wysokości
60cm:5cm=12cm druga wysokość
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:40:22+01:00
Zadanie I
P=0,5a*h
P=24cm
a=6cm
24=3*h
h=8cm
8 2 8
2009-12-15T18:55:28+01:00
Pole rombu = a * h
P = 24 cm 2
a = 6cm
h=?
h = P/a
h= 24 / 6
h = 4cm

Pole równoległoboku = a*h
P = 60cm2
a 1 = 15cm
h1 =?
h = P/a
h= 60 / 15
h=4cm

a2=5cm
h2=60/5
h2=12 cm
7 4 7