Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:49:00+01:00
Główną przyczyną jest rozwój rolnictwa, zatem lasy te są karczowane w celu uzyskania większej powierzchni dla pól uprawnych i pastwisk. Także budowanie dróg jest powodem niszczenia lasów - muszą być wycinane. Bardzo dużo się wypala obszarów zalesionych. Wówczas ginie bardzo wiele gatunków roślin i zwierząt. Znikanie lasów równikowych powoduje też górnictwo i zdobywanie obszarów dla obiektów przemysłowych, głównie hydroenergetycznych oraz m. in. wprowadzenie w życie wielkich programów kolonizacji.
2009-12-15T18:57:52+01:00
1.kwaśne deszcze
2.wycinanie lasów
3.fabryki
4.zanieczyszczenie powietrza
5.wypalanie lasów
2009-12-15T18:58:41+01:00
Próba dotarcia do cennych gatonkow drzew

wypalanie lasow pod uprawe roli

wycinanie drzew

transport drewna niszczy cienką warstwe gleby

program rzadu Brazylijskiego ktory chce skierowac osadnictwo w gład kontynentu