Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:42:42+01:00
P=1/2 * a *h
jesli to jest trojkat prostokatny rownoboczny, a przeciwprostokatna ma 10 cm to pozostale dwa boki tez musza tyle miec.. a wiec
P= 1/2 * 10 * 10= 50 cm
2009-12-15T18:43:53+01:00
Przeciwprostokatna = 10
a=5 pierwiastkow z 2
czyli pole = 10*5pierwiastkow z2 *1/2=2pierwiastkow z 2
2009-12-15T18:44:29+01:00
A²+a²=a√2
a²+a²=10²
2a²=100 :2
a²=50
a=√25*2
a=5√2

P=1/2 a*h
P=1/2 5√2*5√2
p=1/2 *50
p=25