1.Co oznacza imię Emanuel???
2.Do jakiego miasta udała się Maryja,aby odwiedzić Elżbiete?
3.Czyim synem nazywany jest Jezus wg nodowoelu u św.Marka?
4.Od czego rozpoczyna się Ewangelia św.Mateusza?
5.Jak zareagował Herod na nową wiesc o Narodzeniu Chrystusa?


POMÓŻCIE . Na jutro !

2

Odpowiedzi

2009-12-15T18:44:53+01:00
1 Imię emmanuel oznacza ,, Bóg z nami''
4. Od rodowodu Jezusa.
5. Był wściekły kazał zabić wszystkie małe dzieci.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:56:09+01:00
1 . Bóg z nami
2 . Ain Karim ( nie jestem pewna )
3 . Synem Bożym ( nie jestem pewna )
4 . Od rodowodu , narodzin i dzieciństwa Chrystusa .
5 . Chciał zabić Jezusa , ponieważ chciał w ten sposób zabezpieczyć się przed ewentualnym konkurentem .