Odpowiedzi

2009-12-15T18:46:01+01:00
Aby ukryc swoje prawdziwe cechy najczesciej wady i stac sie kim innym,kims kim sie tak na prawde nie jest
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:46:34+01:00
Ludzie przybieraja maski, bo nie radzą sobie w dzisiejszym świecie. Boją się pokazać swoje prawdziwe oblicze, bo wygodniejsze jest dla nich udawanie innych. Dzięki ,,masce'' łatwie nam wykonać pewne zadania, bo jesteśmy jakby anonimowo, jesteśmy nieznani. Przez taki udawanie powstaje znieczulica społeczna.
2009-12-15T18:47:02+01:00
Ludzie przybieraja maski może ze względu na to, że boją się ujawnić swoje prawdzie oblicze. Czesto udają kogoś innego chcąc być zaakceptowanym przez innych.