Odpowiedzi

2009-12-15T18:46:33+01:00
Ek= m*V2\2
3200=m*640000\2
6400=m*640000
m= 0,01kg
4 2 4
2009-12-15T18:47:58+01:00
Ek = 3200J
V - 800m/s

Ek = mv²/2
mv² = 2Ek/V²
m= 2Ek/v²
m= 2* 3200J/800²
m = 6400/640000
m= 0,01

9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:00:22+01:00
Energia kinetyczna
Ek=(m*v2):2

Ek=3200 J
v=800 m/s
m=?

3200=(m*800^2):2
3200=[(m*640000):2]/*2
6400=640000m
640000m=6400/:640000
m=0,01kg
16 4 16