Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T18:45:35+01:00
To masz tutaj
http://www.sciaga.pl/tekst/1863-2-rozmieszczenie_ludnosci_na_swiecie
2 3 2
2009-12-15T18:46:29+01:00
Gęstość zaludnienia w Polsce i w Europie, zależy od gospodarki kraju, od miejsc pracy, od tego czy ludność jest wykształcona czy zacofana.
2 2 2
2009-12-15T18:46:34+01:00
-ukształtowanie powierzchni(np. bariera wysokościowa uniemożliwia zamieszkanie w Alpach czy gdzieś)
-możliwość znalezienia pracy
2 1 2