Odpowiedzi

2009-12-15T18:53:52+01:00
V = abc 20cm = 0,02m
4cm = 0,004m
V = 4 * 0,02* 0,004 4m
V = 0,00032 m3

d = m/V
m = d* V
m = 600 * 0,00032
m = 0,192 kg
51 3 51
Dzięki mi też się przyda
Jeju to było 6 lat temu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:59:22+01:00
Gęstość suchego drewna sosnowego to : 500kg/m³

objetość = 4m * 0,2m * 0,04m = 0,032m³
masa = 0,032m³ * 500 kg/m³ = 16 kg

ciężar = 16kg * 10N = 160 N

Masa tej deski to 16 kg, a ciężar to 160 N.

* = znak mnożenia

Licze na najlepszą :P
51 4 51