Odpowiedzi

2009-12-15T18:53:54+01:00
To zależy od wieku człowieka. Starsi ludzie są na nią przygotowani (odkładają pieniądze na pochówek). Boją się jej nawet. Ludzie w średnim wieku cieszą się pełnia życia i nie myślą o śmierci chociaż czasami mają obawy.a młodzi ludzie nie boją się śmierci boją się tylko nie spełnionego życia wielu młodych ludzi wręcz igra ze śmiercią
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:54:59+01:00
Współcześni ludzie odnoszą się do problematyki śmierci jak do rzeczy, która ich nie dotyczy. Omijają fakt, że dotknie ona i ich.
Mam ... lat i często rozmawiam z moimi znajomymi jednak bardzo rzadko rozmawiamy o śmierci. Dlaczego? Cóż, odpowiedź jest prosta: ludzie boją się śmierci, nie lubią rozmawiać o rzeczach nieuniknionych, jest ona dla nich nieznana i nie ma na nią lekarstwa. Ludzie badają co mogą a fakt, że nie można dowiedzieć się, jak to jest umierać sprawia, że odpychają od siebie owe myśli.