Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:54:25+01:00
Unią personalną związek dwóch lub więcej państw posiadającego wspólnego monarchę przy zachowaniu odrębnego systemu instytucji państwowych.
unią realną związek dwóch lub więcej państw oparty na wspólnych instytucjach państwowych . Unia realna zrodziała się z unii personalnej
1 5 1
2009-12-15T18:54:37+01:00
Unie personalna laczy tylko wladca a w uni relnej jest wspolny wladca ,skarb panstwa,wojsko itp:P
1 5 1
2009-12-15T18:57:52+01:00
Unia personalna- związek polegający na objęciu rządów w jednym państwie, wielu krajach przez jednego władcę
unia realna- polega na bliskim związku dwóch krajów oprucz jednego włatcy państwa te prowdzą jedną politykę wewnętrzną i zagraniczną oraz mają skodyfikowane prawa.
1 5 1