Hej mam zadanie z Francuskiego potrszebne na jutro ! Prosze rozwiążcie ! :D

To nie ma być przedtłumaczenie zdania tylko odpoweidz na pytanie!!

Prosze pomuszcie !


Oto ireść:
Opowiedz na pytanie :

1.Qu'est-ce que tu aimes?
2.Qu'est ce que tu adores?
3.Qu'est-ce que tu n'aime pas?
4.Qu'est-ce que ditestus?

Prosze o szybką odpoiwedz ! :D;

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:08:43+01:00
1.J'aime le basket. - Lubię koszykówkę.
2.J'adore une livre. - Uwielbiam książki.
3.Je n'aime pas un chats. - Nie lubię kotów.
4.Je deteste le foot. - Nienawidzę piłki nożnej.
2009-12-15T21:10:23+01:00
J'aime mes amis.
J'adore regarder la television.
Je n'aime pas faire le devoir.
Je deteste les maths.