Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:56:05+01:00
To mógłby być problem, polecam stronę
http://www.pis.org.pl/unit.php?o=partia&p=ludzie
tutaj możesz sobie wybrać tych, o których konkretnie chodzi
Pozdrawiam :)
2009-12-15T18:56:32+01:00
Posłow Pisu jest 154. Oto oni:
* Adamczyk Andrzej
* Andzel Waldemar
* Arent Iwona
* Ast Marek
* Babalski Zbigniew
* Babinetz Piotr
* Bartuś Barbara
* Bąk Dariusz
* Bętkowski Andrzej
* Błaszczak Mariusz
* Błądek Antoni
* Bogucki Jacek
* Brudziński Joachim
* Bury Jan s. Antoniego
* Chłopek Aleksander
* Chmielowiec Zbigniew
* Chrapkiewicz Daniela
* Cybulski Piotr
* Czarnecki Witold
* Czartoryski Arkadiusz
* Czesak Edward
* Ćwierz Andrzej
* Dąbkowska-Cichocka Lena
* Dera Andrzej Mikołaj
* Dolata Zbigniew
* Drab Marzenna
* Dudziński Tomasz Mirosław
* Dziedziczak Jan
* Falfus Jacek
* Gawęda Adam
* Gęsicka Grażyna
* Girzyński Zbigniew
* Giżyński Szymon Stanisław
* Golba Mieczysław
* Gołojuch Kazimierz
* Gosiewski Jerzy
* Gosiewski Przemysław
* Górski Artur
* Górski Tomasz
* Grabicka Krystyna
* Gwiazdowski Kazimierz
* Hajda Kazimierz
* Hoc Czesław
* Hofman Adam
* Jackiewicz Dawid
* Jagiełło Jarosław
* Jakubiak Elżbieta
* Janczyk Wiesław
* Janik Grzegorz
* Jasiński Wojciech
* Jaworski Andrzej
* Jurgiel Krzysztof
* Kaczanowski Dariusz
* Kaczyński Jarosław
* Kamiński Mariusz
* Karski Karol
* Kempa Beata
* Kloc Izabela
* Kluzik-Rostkowska Joanna
* Kłosowski Sławomir
* Kołakowski Lech
* Kołakowski Robert
* Kossakowski Wojciech
* Kowalczyk Henryk
* Kowalski Bogusław
* Kozak Zbigniew
* Kraczkowski Maks
* Krasulski Leonard
* Kruk Elżbieta
* Kuchciński Marek
* Kwitek Marek
* Latos Tomasz
* Lipiec Krzysztof
* Lipiński Adam
* Łatas Marek
* Machałek Marzena
* Maciejewski Krzysztof
* Macierewicz Antoni
* Malik Ewa
* Marianowska Barbara
* Masłowska Gabriela
* Masłowska Mirosława
* Materna Jerzy
* Matuszewski Marek
* Matuszny Kazimierz
* Mazurek Beata
* Michałkiewicz Krzysztof
* Moskal Kazimierz
* Mularczyk Arkadiusz
* Natalli-Świat Aleksandra
* Nowak Maria
* Ołdakowski Jan
* Opioła Marek
* Osuch Jacek
* Owczarski Zbysław
* Ożóg Stanisław
* Paluch Anna
* Piecha Bolesław Grzegorz
* Pięta Stanisław
* Pilch Jacek
* Polak Marek
* Polak Piotr
* Poncyljusz Paweł
* Popiołek Krzysztof
* Putra Krzysztof
* Rafalska Elżbieta
* Religa Jan
* Rębek Jerzy
* Rogacki Adam
* Rojek Józef
* Rokita-Arnold Nelli
* Rusiecki Jarosław
* Sadurska Małgorzata
* Seliga Dariusz
* Siarka Edward
* Sikora Anna
* Sobecka Anna
* Sońta Krzysztof
* Sośnierz Andrzej
* Sprawka Lech
* Stanke Piotr
* Stawiarski Jarosław
* Strzałkowski Stefan
* Suski Marek
* Szarama Wojciech
* Szczypińska Jolanta
* Szlachta Andrzej
* Szwed Stanisław
* Szydło Beata
* Szyszko Jan
* Śnieżek Adam
* Tchórzewski Krzysztof
* Telus Robert
* Terlecki Ryszard
* Tobiszowski Grzegorz
* Wargocka Teresa
* Wassermann Zbigniew
* Wiązowski Waldemar
* Wiśniewska Jadwiga
* Wita Tadeusz
* Witek Elżbieta
* Wojtkiewicz Michał
* Woźniak Tadeusz
* Wrona Waldemar
* Wróbel Marzena Dorota
* Zalewska Anna
* Zarzycki Wojciech Szczęsny
* Zawiślak Sławomir
* Zbonikowski Łukasz
* Zieliński Jarosław
* Zuba Maria
* Żaczek Jarosław
* Żukowski Wojciech