Odpowiedzi

2009-12-15T18:59:58+01:00
W morzu rośliny : Glony (Zielenice , Brunatnice , Krasnorosty)
zwierzeta : różnego rodzaju ryby i śluzaki , kałamarnice itd

jeziora rośliny :Glony .głownie
zwierzeta : Ryby , płazy
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:09:54+01:00
W morzu rośliny : Glony Zielenice , Brunatnice , Krasnorosty
Zostera morska - kwitnąca roślina morska lubiąca bogate w substancje odżywcze piaszczysto-błotne podłoże.
zwierzeta : różnego rodzaju ryby i śluzaki , kałamarnice, małze, raki itd.


jeziora rośliny : glownie glony
zwierzeta : Ryby , płazy, Bielik afrykański, Bocian biały, Czapla, Czapla czarna,Dziobak,Hipopotam nilowy,Nutria,Rak szlachetny,Rybołów,Trzewikodziób,Wydra,Żuraw

tu masz o czystosciach rzek
http://www.sciaga.pl/tekst/46395-47-stan_czystosci_wod_powierzchniowych_w_polsce
5 3 5
2009-12-15T19:58:51+01:00
Rośliny:
Lilia wodna
Trawa morska
Taśma
Sałata morska
Gałęzatka
Morszczyn

Zwierzęta morskie:
Delfiny
Ośmiornica
Wieloryb
Ryby


Rośliny w jeziorze:
Trzcina
Lobelina jeziorna
Rzęsa trójrowkowa
Grążel żółty

Zwierzęta w jeziorze:
Czapla
Bocian
Wydra
Dziobak


6 2 6